Liity
jäseneksi

Täytä huolellisesti alla olevan lomakkeen kaikki pakolliset kohdat. Lomakkeen tiedot menevät suoraan jäsenrekisterin hoitajalle. Muista päivittää osoitetietosi, jos muutat!

Jäsenenä saat postia kotiisi kerran vuodessa. Sinulle tulee samassa postissa sekä lehti että lasku, joka tulee ehdottomasti maksaa eräpäivään mennessä. Jatkossa lasku tulee lehden mukana vuosittain, ja pysyt jäsenenä niin kauan kuin maksat jäsenmaksun ja osoitetietosi ovat oikein.

Voit toki maksaa myös ainaisjäsenmaksun, jolloin sinun ei tarvitse muistella maksuja.

Mikäli sinulla on epäselvyyttä
jäsenasioissa, voit soittaa jäsenasioitten hoitajalle, Helvi Horsmalle,
puh.+358 40 578 4295 tai lähetä postia jasenrekisteripaatalo@gmail.com

Mitä
jäsenmaksulla saa?

Seuran jäsenenä saat vuosittain
ilmestyvän PÄÄTALOSANOMAT -lehden
, joka on todella tuhti tietopaketti Kalle Päätalosta ja vuosittaisista tapahtumista.

Lisäksi samassa lähetyksessä toimitetaan Päätaloviikon ohjelma, jäsentiedote sekä Jokijärven Avviisi.

Jäsenmaksut ovat tärkeä tulolähde seuralle. Näillä tuloilla voimme jatkaa kirjailija Kalle Päätalon jättämän perinnön vaalimista.

Jäsenmaksuvaihtoehdot

Vuosijäsenmaksu on 25 €
Ainaisjäsenyys 250 €
Yhteisöjäsenyys 250 €
Lomake avautuu sanasta "LOMAKE" seuraavalla rivillä.

LOMAKE